Lépjen kapcsolatba velünk:

 +36 20 213 0018

Digitális kommunikációs megoldások

Digitális kommunikációs megoldások

A demens betegek gondozása során is – az okostelefonok széles körben történő elterjedésével, valamint az internetes hálózatok lefedettségi adatainak javulásával – egyre több lehetőség áll a gondozók és a hozzátartozók rendelkezésére a kapcsolattartás megkönnyítése érdekében.

Mire jók?

A legkönnyebben megtanulható és használható alkalmazások a hagyományos telefonálást kiváltó megoldások, ezek közös jellemzője, hogy lehetővé teszik:

  • a hanghívást,
  • a szöveges üzenetküldést,
  • a videóhívást.

Mi kell a használatukhoz?

Fontos jellemzőjük, hogy a regisztrációhoz (alkalmazások telepítése és használata az okoseszközön) általában elég egy mobil telefonszám, vagy e-mail cím.

Működési feltételük a folyamatos internetkapcsolat biztosítása, és az olyan okoseszköz (okostelefon, táblagép vagy laptop) megléte melyben a mikrofon és az elülső oldali kamera beépített elemként rendelkezésre áll.

Melyek a Magyarországon elterjedt megoldások?

Skype

Asztali számítógépre és mobiltelefonra is letölthető csevegő alkalmazás. Hivatalos magyar nyelvű weboldala: https://www.skype.com/hu/

 
Viber

Asztali számítógépre és mobiltelefonra is letölthető csevegő alkalmazás. Hivatalos magyar nyelvű weboldala: https://www.viber.com/hu/

 

Facebook Messenger

Ma már csak Facebook fiókkal rendelkező felhasználók számára elérhető megoldás (korábban csak mobilszámmal is lehetett a szolgáltatásba regisztrálni Facebook fiók létrehozása nélkül).

Weboldala: https://hu-hu.facebook.com/

 
 
+36 20 213 0018 6000, Kecskemét, Margaréta utca 1. 
modus@modus.hu 4244 Újfehértó Eötvös J. út 13.
Fel